Klantenservice software voor tevreden bedrijven en klanten

Voor ieder callcenter of online contact center biedt Teleknowledge een passende software oplossing. Hierbij leggen we de focus niet alleen bij de bedrijven en diens gebruikers maar ook bij de klanten. Onze softwareproducten, of het nu gaat om, klantenservice software, servicedesk software of helpdesk software, zorgen voor een succesvolle communicatie en een passende oplossing.

Haal maximaal resultaat uit uw online contact center

Voor een vloeiende communicatie en optimale dienstverlening houdt de klantenservice software van Teleknowledge rekening met diverse invalshoeken en communicatiemiddelen. Niet alleen de manager en gebruiker dient zich in de klantenservice software thuis te voelen, ook de klanttevredenheid speelt een cruciale rol. Lees meer over onze visie en producten.

De software is gebruiksvriendelijk en helpt uw online contactcenter in het stroomlijnen en professionaliseren van de contact momenten met de klant. Zo zorgt een helder overzicht van alle contactmomenten per klant voor een gerichte en efficiente communicatie. Op die manier volelt de klant zoch begrepen en geholpen en kan de medewerker terugkijken op een tevreden gesprek. Lees meer over onze callcenter software.


Servicedesk software 24/7

Wilt u uw klanten meer bieden dan alleen een helpdesk van 09.00-17.00 uur of een reguliere FAQ? Met de Teleknowledge Selfservice software is uw online contact center 24 uur per dag bereikbaar. Deze intelligente servicedesk software is een volledig geautomatiseerde vorm van dienstverlening. Een uniek concept waarbij klanttevredenheid en kostenreductie hoog in het vaandel staat. Lees meer over selfservice software of neem via onderstaand contactformulier contact met ons op voor meer informatie.

Contact

  •  
  •  
* Verplichte velden