2Contact

2Contact-17.jpg

Maximaal effectief én meetbaar klantcontact

 

“2Contact verzorgt klantcontact voor de top 100 van Nederland. Sales, service, conversational marketing; overal waar de klanten van onze opdrachtgevers in contact komen met het merk, zorgen wij, met de inzet van mens én machine voor een optimale ervaring.”

“Bij die uiteenlopende vormen van klantcontact past een flexibel pakket. Je wilt in staat zijn om te werken vanuit een centraal dossier voor een klant, zodat direct inzichtelijk is wat er al besproken is en met wie. Maar ook welke mails en WhatsApp berichten er al naar een klant zijn verstuurd. Of welke conversaties er op socials hebben plaatsgevonden. Al die communicatiekanalen komen voor onze Klantadviseurs idealiter dus uit in dezelfde applicatie. Teleknowledge Connect biedt ons die mogelijkheid om vanuit één systeem te werken en zo de centrale administratie te realiseren. Daarmee wordt ons klantcontact maximaal efficiënt én meetbaar. Doordat elk contact wordt vastgelegd, zijn we ook beter in staat om uitgebreid te analyseren waar we de klantervaring nóg verder kunnen verbeteren. En daar worden onze opdrachtgevers weer blij van.”

“Voor onze opdrachtgevers met extra wensen kunnen we óók goed uit de voeten met Teleknowledge Connect. Maatwerk integraties met externe klantsystemen, gespreksdata ontsluiten voor dashboards, opdrachtgevers actief onderdeel laten zijn van de kwaliteitscontrole: er is heel veel mogelijk. Dat kunnen we vaak zelf, maar door de korte lijnen met Teleknowledge, zien we onze ideeën ook regelmatig terugkomen op de roadmap voor toekomstige ontwikkelingen.”

 
Met Teleknowledge Connect is ons klantcontact maximaal efficiënt én meetbaar geworden.
Matthijs Bakker is Operationeel Directeur bij 2Contact

Matthijs Bakker is Operationeel Directeur bij 2Contact


2Contact-9.jpg

Over 2Contact

2Contact maakt het verschil in klantcontact, zodat klanten enthousiast raken en organisaties doelen behalen.

Vorige
Vorige

TKB

Volgende
Volgende

Quality Contacts