TKB

Persoonlijk contact vanuit huis

 

“Met TKB verzorgen we ruim 32 jaar alle activiteiten rondom credit management en debiteurenbeheer voor onze opdrachtgevers. Samen met onze 220 collega’s richten we ons klantcontact daarbij zo persoonlijk mogelijk in.”

“Tot aan de introductie met Teleknowledge werkten we niet met callcenter software. Vanuit onze focus op persoonlijk contact, beschouwen we onze organisatie namelijk helemaal niet als een callcenter. Daar heeft lange tijd dit soort software dus ook niet bij gepast. Dat betekende: hardware telefoon, headset op en ‘gewoon’ gesprekken voeren met een Siemens telefooncentrale. 

Dat beeld kantelde in de afgelopen jaren. TKB lijkt niet op een traditioneel callcenter, maar dat wil niet zeggen dat we niet baat kunnen hebben bij callcenter software. Er ontstond meer behoefte aan een applicatie waarmee we ons onderscheidende persoonlijke contact nog beter konden gaan inrichten. 

Dat we die behoefte zijn gaan invullen met Teleknowledge Connect, was voor ons een logische keuze. Teleknowledge is geen grote corporate club, waardoor we rechtstreeks contact hebben met de makers van de software. Teleknowledge Connect is daarbij een flexibele oplossing, die ook nog eens goed kan worden aangepast aan onze, soms vrij specifieke, behoeften. De tool is zo gemaakt dat gebruikers en klanten leidend blijven, in plaats van dat het systeem leidend is. Dat sluit goed bij ons aan. Daarbij voorziet Teleknowledge Connect in zo’n beetje alle mogelijke communicatiekanalen; van telefonie tot mail, van Whatsapp tot Social Media. Je haalt daarmee dus een centrale tool in huis voor al je klantcontact. 

We zijn gestart met het werken met Teleknowledge Connect voor opdrachtgevers met wat meer volume. Op die manier kregen we snel zicht op de mogelijkheden en opbrengsten van de tool. Goede ervaringen én resultaten zorgden voor een uitbreiding van de inzet van Teleknowledge Connect.   

En toen kwam corona. Dat zorgde ervoor dat alles in een stroomversnelling terecht kwam. Wij zijn van origine geen thuiswerkorganisatie, maar beschikken met de gehoste telefonie van Connect gelukkig wel over de mogelijkheid om werk vanuit huis snel op te schalen. Inmiddels draait de hele organisatie alweer een tijd volledig op de software van Teleknowledge.

In het kort; dat is een gouden zet gebleken. We hebben zoveel meer cijfermatig inzicht en grip op ons klantcontact gekregen hierdoor. We zijn nog nooit zo bereikbaar geweest als nu. Er is door onze interne operationele organisatie samen met Teleknowledge echt iets prachtigs gecreëerd. Ik zou Teleknowledge dan ook 100% aanbevelen voor ons type organisaties.”

Rutger van Oosten, Algemeen Directeur bij TKB

Rutger van Oosten, Algemeen Directeur bij TKB

 
De switch naar Teleknowledge Connect is voor ons een gouden zet; we zijn nog nooit zó goed bereikbaar geweest als nu!
TKB-20170927_DSC9747_2.jpg

Over TKB

TKB ontzorgt haar opdrachtgevers op het gebied van Credit Management en debiteurenbeheer, door het leveren van insourcing, outsourcing, detachering én intelligente software.

Vorige
Vorige

Certin

Volgende
Volgende

2Contact